Pomoc

Kliknij na jedno z pól poniżej, aby wybrać zagadnienie, które Cię interesuje. Jeśli nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi, napisz do nas na czacie w prawym dolnym rogu.
Kreatywne wysyłki firmowe
Zmiana i anulowanie zamówienia
Płatność i faktury
Reklamacje
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia i dostawa
Oferta i produkty
Kreatywne wysyłki firmowe
Co mogę spersonalizować?

Baloniki personalizujemy od zamówienia minimum 10 szt. Spersonalizować możesz:

  • napis / logo na balonie
  • grafika / logo na ścianie pudełka
  • kolor bibułki wypełniającej pudełko
  • kolory i kształty na łańcuchu
  • kolor konfetti
  • bilecik / wstawka z grafiką

Aby dowiedzieć się więcej przejdź do zakładki „Wysyłki firmowe” na górnym pasku menu.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji przy personalizowanych balonikach to średnio ok. 4 – 10 dni roboczych od zaakceptowania finalnej wersji projektu. Zależy to również od napięcia naszego kalendarza produkcyjnego – większość elementów wykonywana jest ręcznie, dlatego prosimy o składnie zamówień na konkretny termin z wyprzedzeniem.

Czy mogę nadrukować coś na konfetti w balonie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy mogę włożyć do balona swój produkt?

Niestety nie. Nie ma takiej możliwości – do balonika zmieści się jedynie lekkie konfetti. Dodatkowy produkt mógłby sprawić, że balonik nie poleci.

Czy jeśli przywiążemy do balonika mały produkt, balonik poleci do góry? Jaki jest czas realizacji?

Niestety nie. Baloniki są w stanie unieść jedynie małe, papierowe elementy. W tym przypadku liczy się każdy gram 🙂

Czy mogę zamówić personalizowane balony z helem na event?

Oczywiście, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Czy możemy zrezygnować z Państwa kuriera?

Oczywiście, zachęcamy do zamawiania własnego transportu jeśli posiadają Państwo firmę przewozową z którą współpracujecie.

Zmiana i anulowanie zamówienia
Gdzie znajdę moje zamówienie?

Aby zobaczyć wszystkie swoje zamówienia:

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. W lewym menu wybierz podstronę „Twoje zamówienia”
  3. Ta dam!
Czy mogę zamienić produkt po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.

-Jeśli nie jest później niż dwa dni robocze przed wybraną datą dostawy, możesz wprowadzać zmiany do swojego zamówienia.
W tym celu jak najszybciej skontaktuj się z nami!

-Dzień roboczy przed dostawą ani w dniu dostawy nie możesz już wprowadzać zmian do zamówienia. Zostało ono skierowane do produkcji i wysyłki.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.

Jeśli zamówienie zostało opłacone (przelewem tradycyjnym lub szybką płatnością), jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeśli jednak Twoje zamówienie zostało skierowane do produkcji, nie będziesz mieć możliwości jego anulowania.

Czy mogę zwrócić zamówione balony?

Niestety nie. Twoje balony z helem produkujemy od zera, pompujemy je na zamówienie. Są również produktem o krótkotrwałej przydatności i z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów zrealizowanych zamówień.

Czy mogę zwrócić zamówione dodatki?

Możesz odstąpić od umowy dla wszystkich pozycji jakimi są słodycze (z kategorii dodatki). Nie ma możliwości odstąpienia od umowy dla Kart Podarunkowych, które wydawane są w formie elektronicznego kodu stanowiącego treść cyfrową oraz w przypadku Zdjęć drukowanych na zamówienie.

Płatność i faktury
Jakie są możliwe formy płatności?

Możesz zapłacić za pomocą platform do płatności elektronicznych – PayU i PayPal.

PayU polecana jest dla klientów z Polski i umożliwia ona zarówno płatności kartami płatniczymi i przelewem z większości polskich banków. Można też pobrać blankiet z danymi do wpłaty i dokonać płatności w Urzędzie Pocztowym lub w dowolnej, stacjonarnej placówce bankowej (nie trzeba posiadać konta PayU).

 

PayPal polecany jest dla klientów mieszkających za granicą i chcących dokonać płatności przy użyciu zagranicznych kart, jak i lokalnych systemów płatności (nie trzeba posiadać konta PayPal).

Co jeśli nie posiadam konta w żadnym z banków obsługiwanych przez dostawcę płatności?

Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z banków wspieranych przez PayU czy PayPal skontaktuj się z nami na info@poczta-balonowa.pl lub przez czat. Na pewno pomożemy!

Czy mogę zapłacić przelewem po wykonaniu zlecenia?

Niestety nie. Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Czy mogę zapłacić za balony przy odbiorze?

Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Z tego powodu płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

Potrzebuję faktury VAT, gdzie mogę ją uzyskać?

Podczas składania zamówienia na naszej stronie możesz zaznaczyć taką dyspozycję. Jeśli pominąłeś ten krok, prosimy o przesłanie danych do FV oraz numeru zamówienia do którego ma zostać wystawiony dokument na adres: info@poczta-balonowa.pl

Czy mogę otrzymać fakturę z innym terminem płatności?

Produkcję baloników rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Nie umożliwiamy odroczenia płatności, ani rozłożenia na raty.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT przed zapłatą?

Fakturę VAT wystawiamy po zakończeniu produkcji baloników i wysyłamy ją e-mailem (drogą elektroniczną). Przy tradycyjnym przelewie udostępniamy fakturę pro forma. Powinna w zupełności wystarczyć do zlecenia przelewu. Jeśli nie wystarczy, prosimy o kontakt.

Reklamacje
Kiedy złożyć reklamację?

Najlepiej jak najszybciej! Szczególnie, jeśli masz podejrzenie, że problem z Twoim zamówieniem wynika np. z uszkodzenia w transporcie.

Masz na to 3 dni od daty dostarczenia zamówienia, ale jeśli skontaktujesz się z nami niezwłocznie, postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

Reklamacje, dyspozycje oraz interwencje obsługiwane są jedynie mailowo na: info@poczta-balonowa.pl

Jak złożyć reklamację?

Chcesz złożyć reklamację, dyspozycję lub interwencję? Skontaktuj się z nami mailem (info@poczta-balonowa.pl).

W treści wiadomości wyślij koniecznie:

  • -numer zamówienia,
  • -datę dostawy,
  • -opis problemu,
  • -zdjęcia przedstawiające problem.

Jeśli masz podejrzenia, że problem związany jest z transportem balonów, koniecznie nas o tym powiadom!

Czy mogę zwrócić zamówione balony?

Niestety nie. Twoje balony produkujemy od zera, a jednocześnie są one produktem krótkotrwałej przydatności. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów dostarczonych zamówień.

Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Co się dzieje, gdy złożysz reklamację?

  1. Przyjmujemy Twoje zgłoszenie – otrzymasz od nas potwierdzenie e-mailem.
  2. W ciągu maksymalnie 30 dni kalendarzowych otrzymasz odpowiedź dotyczącą reklamacji.
  3. W tym czasie możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych informacji.
  4. Możemy też poprosić Cię o odesłanie produktu. Jeśli tak, zamówimy kuriera na nasz koszt.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i Twojej prośby, jak najszybciej wysyłamy kolejne, takie samo zamówienie lub zwracamy Ci środki.
  6. W przypadku powtórzenia produkcji, możemy zachować odesłane do nas produkty.

Wszystkie szczegóły dot. reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie zakupu, który należy zaakceptować przed złożeniem zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zamówić Pocztę Balonową z dostawą na jutro?

Niestety nie, najszybszy termin dostawy, jaki możesz wybrać to pojutrze! Twoje zamówienie zrealizujemy drugiego dnia roboczego od jego złożenia. To oznacza, że jeśli zamawiasz balonika w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostarczenia już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać w kalendarzu inny, późniejszy termin.

Czy do paczki dołączany jest paragon?

Nie dołączamy paragonów ani żadnych innych potwierdzeń podczas wysyłki. Potwierdzenia zapłaty wysyłane są drogą elektroniczną do osoby, która zamawia balony.

Czy do balona będzie można dołączyć dodatkowy prezent?

Tak, jednak prosimy o informację mailową na info@poczta-balonowa.pl lub na czasie w celu ustalenia szczegółów – nie każdy dodatkowy prezent może zostać wysłany razem z balonem. 
Po ustaleniu szczegółów należy dostarczyć prezent do naszej pracowni nie później niż dwa dni robocze przed wysyłką.

Czy osoba dla której zamawiam balon może sprawdzić kto jest nadawcą?

Nie udzielamy informacji odnośnie nadawcy paczek. Twoje dane podlegają ochronie danych osobowych i jeśli nie zamieścisz swojego podpisu na bileciku, pozostaniesz anonimowy.

Co wtedy kiedy balon zostani uszkodzony podczas transportu?

Takas sytuacja zdarza się niezwykle rzadko, ponieważ każdy balonik pakowany jest w gruby karton, który wewnątrz wypełniony jest jeszcze bibułką. W niefortunnym przypadku i w razie wyrażenia takiej chęci, wysyłamy kolejną paczkę jak najszybciej!

Co wtedy, kiedy mój balonik nie dotrze na czas?

-W okolicy terminów m.in. takich dni jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester etc. może nastąpić szczególne opóźnienie w terminie dostawy. W ww. dni nie gwarantujemy też ani konkretnej godziny dostawy ani konkretnego przedziału godzinowego dostawy.

-Po przekroczeniu umownego terminu dostawy, należy złożyć reklamację mailowo.

-W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym przez nadawcę adresem, reklamacja nie przysługuje. Kolejna próba dostarczenie odbędzie się w ciągu dwóch dni roboczych.

-W przypadku kiedy odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki, nie przysługuje reklamacja.

Zamówienia i dostawa
Czy wysyłacie balony na terenie całej Polski?

Oczywiście! Wszystkie balony z helem które zapakowane są w pudełko możesz zamówić pod dowolny adres na terenie całego kraju.

Pamiętaj, podając adres uwzględnij obecność odbiorcy i możliwość odbioru przesyłki od kuriera. Może warto zamówić dostawę np. na firmowy adres? 🙂

Jak długo trwa realizacja zamówienia? Z jakim wyprzedzeniem złożyć zamówienie?

Najszybszy termin dostawy*, jaki możesz wybrać to pojutrze (pon. – sob.)! To oznacza, że jeśli zamawiasz balona w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostawy już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać inny, późniejszy termin. Dbamy o to, by wszystkie balony z helem, zostały napompowane zaledwie kilka chwil przed wysyłką.

Czy mogę zamówić dostawę w weekend?

Możliwa jest tylko dostawa w sobotę do większych miast. Niedziele nie są dostępne.

Co dzieje się gdy kurier nie zastanie odbiorcy w domu?

To jeszcze nic straconego! Kolejna próba dostarczenie nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych lub paczka zostanie skierowana do najbliższego punktu odbioru, a odbiorca zostanie poinformowany o tym SMSem.

Status dostawy będziesz mógł śledzić za pomocą tracking code’u przesłanego mailem na dzień roboczy przed dostawą paczki.
Koniecznie sprawdź folder ze spamem lub z ofertami.

Czy można zastrzec godzinę dostawy paczki przez kuriera?

Korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL, InPost oraz kuriera miejskiego iPaczka – niestety nie mamy wpływu na godzinę dowozu. Zwykle kurier dociera do naszych klientów przed południem, ale zdarzają się też późniejsze doręczenia.
Średni czas dostawy to 9-17.

Gdzie mogę odebrać zamówione balony?

Z powodu panującej epidemii COVID-19 i dobra naszych pracowników, tymczasowo wycofaliśmy możliwość odbiorów osobistych.

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej i nie przyjmujemy interesantów w pracowni do odwołania.

Czy mogę zamówić paczkę do szpitala, firmy, hotelu itp.?

Oczywiście, jednak paczki w takich instytucjach pozostawiane będą na recepcji. Często z wielu przyczyn nie ma możliwości doręczenia paczki do rąk własnych.

Czy mogę śledzić dostawę swojego zamówienia?

W przypadku wysyłki krajowej i miejskiej możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą tracking code’u, który otrzymasz mailowo w momencie nadania przez nas Twojej paczki.

Koniecznie sprawdź folder ze spamem lub z ofertami.

Ile kosztuje wysyłka?

Cena transportu paczki zależy od wielkości opakowania, a nie jej wagi. Ze względu na duży gabaryt naszych kartonów wysyłka na terenie całej Polski kosztuje 19,99 zł w tygodniu oraz 38 zł w sobotę.

Czy mogę przekierować paczkę?

W przypadku chęci zmian adresu dostawy, przekierowanie paczki w granicach tej samej sortowni możliwe jest bez dodatkowej opłaty.
Natomiast przekierowanie do innego oddziału / miasta wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100% opłaty podstawowej za wysyłkę.
Zmiana taka może powodować opóźnienie terminu dostawy.

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Niestety w tym momencie nie oferujemy takiego rozwiązania, ale intensywnie pracujemy nad wdrożeniem dostaw do większości państw Europejskich.

Czy możliwy jest odbiór osobisty w weekend?

Z powodu panującej epidemii COVID-19 i dobra naszych pracowników, tymczasowo wycofaliśmy możliwość odbiorów osobistych i nie planujemy jej przywrócenia 🙁

Czy mogą pojawić się opóźnienia w dostawie?

Wybrana data dostawy nie jest gwarantowaną datą i prosimy o wybór takiego terminu, aby nie popsuł on niespodzianki.

Opóźnienia zdarzają się incydentalnie, a ich ryzyko wzrasta w pobliżu dni świątecznych i/lub wolnych od pracy.

W okresach takich jak m.in. Walentynki, Boże Narodzenie, Nowy Rok, Dzień Mamy, Wszystkich Świętych etc. istnieje szczególne ryzyko opóźnień.

Czy wyznaczony termin dostawy jest gwarantowany?

Informujemy, iż wybrana data dostawy w kalendarzu podczas składania zamówienia, jest to PRZYBLIŻONA DATA, nie gwarantowana. Paczki staramy się nadawać na dzień przed wybraną datą i w 99% docierają kolejnego dnia roboczego. Jeżeli martwisz się o opóźnienie dostawy (co jest możliwe z różnych względów)  – prosimy o znacznie takiego terminu by nie zepsuł on niespodzianki.

Oferta i produkty
Jak długo balony unoszą się w powietrzu?

Żywotność jest inna w zależności od rodzaju balonów. Unoszą się od kilku dni nawet do ok. 10-14 dni. Wpływa na to wiele czynników, m.in. takich jak wilgotność powietrza, temperatura czy dotykanie ich. Tworzywa balonow pacuje, rozciąga się, a drobne cząsteczki helu przedostają się do atmfosfery (hel jest o wiele miejszy od powietrza, jest w stanie przenikać przez plastik czy gumę). Dlatego każdy balon może zachowywać się inaczej. Nie możemy zagwarantować jak długo unosić się będą Twoje produkty.

Czy mogę dodać napis na balonie?

Baloniki personalizujemy od zamówienia min. 10 szt. Jednak do każdego zamówienia dodać można wiadomość, którą umieścimy na bileciku. W płatej opcji dostępnej jest również zdjęcie które drukujemy w formie mini ISTAXa.

Czy mogę zmienić kolor w projektach które dostępne są w Waszym sklepie?

Baloniki personalizujemy od zamówienia min. 10 szt.

Jak długi może być tekst na bileciku?

Nie mamy ograniczeń co do liczby znaków, jednak staraj się aby tekst był jak najkrótszy. W przypadku dłuższych wiadomości, możemy wydrukować go w formie listu.

W jakiej formie i wielkości zostanie wydrukowane moje zdjęcie?

Zdjęcie drukowane jest w formie wkładu Instaxa MINI. Rozmiar filmu: 54 x 86 mm (szer. x wys.), obszar obrazu: 46 x 62 mm (szer. x wys.).

Gdzie przyczepiony zostanie bilecik / zdjęcie?

Bilecik i zdjęcie przyczepiane są pod balonem, na łańcuchu.

Dodano do listy życzeń

Dziękujemy!

Twój koszyk:

Zapisz się na nasz newsletter

  • Nowości produktowe
  • Inspiracje balonowe
  • Specjalne rabaty

Dziękujemy, za subskrypcję naszego newslettera 🎈


Na podany adres e-mail otrzymasz prośbę o potwierdzenie Twojej rejestracji.
Jeśli e-mail nie pojawi się w Twojej skrzynce odbiorczej w ciągu kilku minut - koniecznie sprawdź folder Spam.
<%= month %>
<% _.each(daysOfTheWeek, function (day) { %>
<%= day %>
<% }); %>
<% _.each(days, function (day) { %>
<%= day.day %>
<% }); %>