Pomoc

Kliknij na jedno z pól poniżej, aby wybrać zagadnienie, które Cię interesuje. Jeśli nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi, napisz do nas na czacie w lewym dolnym rogu.
Zmiana i anulowanie zamówienia
Kreatywne wysyłki firmowe
Płatność i faktury
Zamówienia i dostawa
Reklamacje
Oferta i produkty
Najczęściej zadawane pytania
Zmiana i anulowanie zamówienia
Gdzie znajdę moje zamówienia?

Aby zobaczyć wszystkie swoje zamówienia:

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. W lewym menu wybierz podstronę „Twoje zamówienia”
  3. Ta dam!
Czy mogę zamienić produkt po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.

Jeśli zamówienie zostało opłacone (przelewem tradycyjnym lub szybką płatnością) i chcesz zmienić design jak najszybciej skontaktuj się z nami.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.

Jeśli zamówienie zostało opłacone (przelewem tradycyjnym lub szybką płatnością), jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeśli Twoje zamówienie zostało już skierowane do produkcji, nie będziesz mieć możliwości jego anulowania.

Czy mogę zwrócić zamówione balony?

Niestety nie. Twoje baloniki produkujemy od zera, ponadto są one produktem krótkotrwałej przydatności. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów dostarczonych zamówień.

Kreatywne wysyłki firmowe
Co mogę spersonalizować?

Baloniki personalizujemy od zamówienia minimum 10 szt. Spersonalizować możesz:

  • napis / logo na balonie
  • grafika / logo na ścianie pudełka
  • kolor bibułki wypełniającej pudełko
  • kolory i kształty na łańcuchu
  • kolor konfetti
  • bilecik / wstawka z grafiką
  • logo / napis na wstążeczkach atłasowych

Aby dowiedzieć się więcej przejdź do zakładki „Branding” na górnym pasku menu.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji przy personalizowanych balonikach to średnio ok. 3 – 7 dni roboczych od zaakceptowania designu przez klienta. Zależy to również od napięcia naszego kalendarza produkcyjnego – większość elementów wykonywana jest ręcznie, dlatego prosimy o składnie zamówień na konkretny termin z wyprzedzeniem.

Czy mogę nadrukować coś na konfetti w balonie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy mogę włożyć do balona swój produkt?

Niestety nie. Nie ma takiej możliwości – do balonika zmieści się jedynie lekkie confetti. Dodatkowo jakikolwiek produkt sprawiłby, że balonik nie poleci.

Czy jeśli przywiążemy do balonika mały produkt, balonik poleci do góry? Jaki jest czas realizacji?

Niestety nie. Baloniki są w stanie unieść jedynie małe, papierowe elementy. W tym przypadku się każdy gram 🙂

Czy mogę zamówić personalizowane balony z helem na event?

Oczywiście, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Czy możemy zrezygnować z Państwa kuriera?

Oczywiście, zachęcamy do zamawiania własnego transportu jeśli posiadają Państwo firmę przewozową z którą współpracujecie.

Płatność i faktury
Jakie są możliwe formy płatności?

Możesz zapłacić za pomocą platformy do płatności elektronicznych – PayU. Umożliwia ona zarówno płatności kartami płatniczymi i przelewem z większości polskich banków. Możesz też pobrać blankiet z danymi do wpłaty i dokonać płatności w Urzędzie pocztowym lub w dowolnej, stacjonarnej placówce bankowej.

Co jeśli nie posiadam konta w żadnym z banków obsługiwanych przez dostawcę płatności?

Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z banków wspieranych przez PayU skontaktuj się z nami na info@poczta-balonowa.pl lub przez livechat. Na pewno pomożemy!

Czy mogę zapłacić przelewem po wykonaniu zlecenia?

Niestety nie. Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Czy mogę zapłacić za balony przy odbiorze?

Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Z tego powodu niemożliwa jest płatność przy odbiorze.

Potrzebuję faktury VAT, gdzie mogę ją uzyskać?

Prosimy o przesłanie danych do FV oraz numeru zamówienia do którego ma zostać wystawiony dokument na adres: info@poczta-balonowa.pl

Czy mogę otrzymać fakturę z innym terminem płatności?

Produkcję baloników rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Nie umożliwiamy odroczenia płatności, ani rozłożenia na raty.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT przed zapłatą?

Fakturę VAT wystawiamy po zakończeniu produkcji baloników i wysyłamy ją e-mailem (drogą elektroniczną). Przy tradycyjnym przelewie udostępniamy fakturę pro forma. Powinna w zupełności wystarczyć do zlecenia przelewu. Jeśli nie wystarczy, prosimy o kontakt.

Zamówienia i dostawa
Czy wysyłacie balony na terenie całej Polski?

Oczywiście! Wszystkie balony z helem zapakowane w pudełko możesz zamówić pod dowolny adres na terenie całego kraju.

Pamiętaj, podając adres uwzględnij obecność odbiorcy i możliwość odbioru przesyłki od kuriera. Może warto zamówić kuriera np. na firmowy adres? 🙂

Jak długo trwa realizacja zamówienia? Z jakim wyprzedzeniem złożyć zamówienie?

Najszybszy termin dostawy, jaki możesz wybrać to pojutrze! Twoje zamówienie zrealizujemy drugiego dnia roboczego od jego złożenia. To oznacza, że jeśli zamawiasz balona w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostawy już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać inny, późniejszy termin. Dbamy o to, by wszystkie balony z helem, zostały napompowane zaledwie kilka chwil przed wysyłką.

Czy mogę zamówić dostawę w weekend?

Na obecną chwilę nie oferujemy dostaw w weekendy. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku kurierem DHL.

Co dzieje się gdy kurier nie zastanie odbiorcy w domu?

To jeszcze nic straconego! Kurier zostawi w skrzynce zawiadomienie o próbie dostarczenia paczki, a ponowne dostarczenie nastąpi za jeden lub dwa dni. Korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL i zamówienie dotrze do odbiorcy w idealnym stanie, niezależnie od tego, gdzie w Polsce mieszka.

Czy można zastrzec godzinę dostawy paczki przez kuriera?

Korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL i niestety nie mamy wpływu na godzinę dowozu. Zwykle kurier dociera do naszych klientów przed południem, ale zdarzają się też późniejsze doręczenia.

Gdzie mogę odebrać zamówione balony?

Zapraszamy do odbioru baloników z naszej pracowni w centrum Warszawy:
ul. Nowy Świat 35/7, 00-029 Warszawa

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, dlatego nie przebywamy na miejscu w stałych godzinach. Na odbiór prosimy umówić się telefonicznie bądź mailowo w dni powszednie.

Czy mogę zamówić paczkę do szpitala, firmy, hotelu itp.?

Oczywiście, jednak paczki w takich instytucjach pozostawiane będą na recepcji. Nie ma możliwości doręczenia paczki do rąk własnych.

Czy mogę śledzić dostawę swojego zamówienia?

Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą tracking code’u, który otrzymasz mailowo w momencie nadania przez nas Twojej paczki.

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka balonów na terenie całej Polski kosztuje 16 zł.

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Niestety w tym momencie nie oferujemy takiego rozwiązania.

Czy możliwy jest odbiór osobisty w weekend?

Pracujemy tylko od poniedziałku do piątku. Wszystkie możliwe terminy odbioru widoczne są podczas składania zamówienia w naszym kalendarzu.

Reklamacje
Kiedy złożyć reklamację?

Najlepiej jak najszybciej! Szczególnie, jeśli masz podejrzenie, że problem z Twoim zamówieniem wynika np. z uszkodzenia w transporcie.

Masz na to 3 dni od daty dostarczenia zamówienia, ale jeśli skontaktujesz się z nami szybko i będziesz wyrażać chęć, możemy wysłać kolejnego balonika jak najszybciej.

Jak złożyć reklamację?

Chcesz złożyć reklamację? Skontaktuj się z nami mailem (rekmacje@poczta-balonowa.pl).

W treści wiadomości wyślij koniecznie:

  • numer zamówienia,
  • datę dostawy,
  • opis problemu,
  • zdjęcia przedstawiające problem.

Jeśli masz podejrzenia, że problem związany jest z transportem balonów, koniecznie nas o tym powiadom!

Czy mogę zwrócić zamówione balony?

Niestety nie. Twoje balony produkujemy od zera, a jednocześnie są one produktem krótkotrwałej przydatności. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów dostarczonych zamówień.

Jak wygląda procedura reklamacyjna?

Co się dzieje, gdy złożysz reklamację?

  1. Przyjmujemy Twoje zgłoszenie – otrzymasz od nas potwierdzenie e-mailem.
  2. W ciągu maksymalnie 10 dni kalendarzowych otrzymasz odpowiedź dotyczącą reklamacji.
  3. W tym czasie możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych informacji.
  4. Możemy też poprosić Cię o odesłanie produktu. Jeśli tak, zamówimy kuriera na nasz koszt.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wedle Twojej prośby wysyłamy jak najszybciej kolejne takie samo zamówienie lub zwracamy środki na Twoje konto.
  6. W przypadku powtórzenia produkcji, możemy zachować odesłane do nas produkty.
Oferta i produkty
Jak długo balony unoszą się w powietrzu?

Żywotność jest inna w zależności od rodzaju balonów. Zwykłe baloniki (bukiety) unoszą się kilka dni, balony foliowe i cyferki unoszą się ok. 2 tyg, natomiast baloniki z confetti utrzymują swój wyjątkowy kształt nawet do 14 dnia, a potrafią unosić się w powietrzu nawet ok miesiąca. Wpływa na to bardzo dużo czynników, np. wilgotność powietrza i temperatura.

 

 

Czy mogę dodać napis na balonie?

Baloniki personalizujemy od zamówienia 10 szt +, jednak do każdego dodać można wiadomość którą umieścimy na baloniku, bądź zdjęcie, które zostanie wydrukowane w formie mini ISTAXa.

Czy mogę zmienić kolor w projektach które dostępne są w Waszym sklepie?

Baloniki personalizujemy od zamówienia 10 szt +

Jak długi może być tekst na bileciku?

Nie mamy ograniczeń co do liczby znaków, jednak staraj się aby tekst był jak najkrótszy. W przypadku dłuższych wiadomości, możemy wydrukować go w formie listu.

W jakiej formie i wielkości zostanie wydrukowane moje zdjęcie?

Zdjęcie drukowane jest w formie wkładu Instaxa MINI. Rozmiar filmu: 54 x 86 mm (szer. x wys.), obszar obrazu: 46 x 62 mm (szer. x wys.).

Gdzie przyczepiony zostanie bilecik / zdjęcie?

Bilecik i zdjęcie przyczepiane są pod balonem, na łańcuchu.

Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zamówić Pocztę Balonową z dostawą na jutro?

Niestety nie, najszybszy termin dostawy, jaki możesz wybrać to pojutrze! Twoje zamówienie zrealizujemy drugiego dnia roboczego od jego złożenia. To oznacza, że jeśli zamawiasz balonika w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostarczenia już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać w kalendarzu inny, późniejszy termin.

Czy do paczki dołączany jest paragon?

Nie dołączamy paragonów ani żadnych innych potwierdzeń podczas wysyłki. Potwierdzenia zapłaty wysyłane są drogą elektroniczną do osoby, która zamawia balony.

Czy do balona będzie można dołączyć dodatkowy prezent?

Tak, jednak prosimy o konsultację telefoniczną. Po ustaleniu szczegółów należy dostarczyć prezent do naszej pracowni nie później niż dwa dni robocze przed wysyłką.

Czy osoba dla której zamawiam balon może sprawdzić kto jest nadawcą?

Nie udzielamy informacji odnośnie nadawcy paczek. Twoje dane podlegają ochronie danych osobowych i jeśli nie zamieścisz swojego podpisu na bileciku, pozostaniesz anonimowy.

Co wtedy kiedy balon zostani uszkodzony podczas transportu?

Takas sytuacja zdarza się niezwykle rzadko, ponieważ każdy balonik pakowany jest w gruby karton, który wewnątrz wypełniony jest jeszcze bibułką. W niefortunnym przypadku, wysyłamy kolejną paczkę jak najszybciej!

Co wtedy, kiedy mój balonik nie dotrze na czas?

W takich dniach jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester etc. może nastąpić opóźnienie w terminie dostawy. W ww. dni nie gwarantujemy też ani konkretnej godziny dostawy ani konkretnego przedziału godzinowego dostawy.

W przypadku braku święta, należy złożyć reklamację. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym przez nadawcę adresem, taka reklamacja nie przysługuje. Paczka zostanie dostarczona dzień lub za dwa dni w kolejnej próbie doręczenia.

Dodano do listy życzeń

Dziękujemy!

Twój koszyk:

Zapisz się na nasz newsletter

  • Nowości produktowe
  • Inspiracje balonowe
  • Specjalne rabaty
<%= month %>
<% _.each(daysOfTheWeek, function (day) { %>
<%= day %>
<% }); %>
<% _.each(days, function (day) { %>
<%= day.day %>
<% }); %>