Baloniki personalizujemy od zamówienia minimum 10 szt. Spersonalizować możesz:
Aby dowiedzieć się więcej przejdź do zakładki „Wysyłki firmowe” na górnym pasku menu.
Czas realizacji przy personalizowanych balonikach to średnio ok. 4 – 10 dni roboczych od zaakceptowania finalnej wersji projektu. Zależy to również od napięcia naszego kalendarza produkcyjnego – większość elementów wykonywana jest ręcznie, dlatego prosimy o składnie zamówień na konkretny termin z wyprzedzeniem.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Niestety nie. Nie ma takiej możliwości – do balonika zmieści się jedynie lekkie konfetti. Dodatkowy produkt mógłby sprawić, że balonik nie poleci.
Niestety nie. Baloniki są w stanie unieść jedynie małe, papierowe elementy. W tym przypadku liczy się każdy gram 🙂
Oczywiście, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
Oczywiście, zachęcamy do zamawiania własnego transportu jeśli posiadają Państwo firmę przewozową z którą współpracujecie.
Aby zobaczyć wszystkie swoje zamówienia:
Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.
-Jeśli nie jest później niż dwa dni robocze przed wybraną datą dostawy, możesz wprowadzać zmiany do swojego zamówienia.
W tym celu jak najszybciej skontaktuj się z nami!
-Dzień roboczy przed dostawą ani w dniu dostawy nie możesz już wprowadzać zmian do zamówienia. Zostało ono skierowane do produkcji i wysyłki.
Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.
Jeśli zamówienie zostało opłacone (przelewem tradycyjnym lub szybką płatnością), jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeśli jednak Twoje zamówienie zostało skierowane do produkcji, nie będziesz mieć możliwości jego anulowania.
Niestety nie. Twoje balony z helem produkujemy od zera, pompujemy je na zamówienie. Są również produktem o krótkotrwałej przydatności i z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów zrealizowanych zamówień.
Możesz odstąpić od umowy dla wszystkich pozycji jakimi są słodycze (z kategorii dodatki). Nie ma możliwości odstąpienia od umowy dla Kart Podarunkowych, które wydawane są w formie elektronicznego kodu stanowiącego treść cyfrową oraz w przypadku Zdjęć drukowanych na zamówienie.
Możesz zapłacić za pomocą platform do płatności elektronicznych – PayU i PayPal.
PayU polecana jest dla klientów z Polski i umożliwia ona zarówno płatności kartami płatniczymi i przelewem z większości polskich banków. Można też pobrać blankiet z danymi do wpłaty i dokonać płatności w Urzędzie Pocztowym lub w dowolnej, stacjonarnej placówce bankowej (nie trzeba posiadać konta PayU).
PayPal polecany jest dla klientów mieszkających za granicą i chcących dokonać płatności przy użyciu zagranicznych kart, jak i lokalnych systemów płatności (nie trzeba posiadać konta PayPal).
Jeśli nie posiadasz konta w żadnym z banków wspieranych przez PayU czy PayPal skontaktuj się z nami na info@poczta-balonowa.pl lub przez czat. Na pewno pomożemy!
Niestety nie. Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Produkcję balonów rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Z tego powodu płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Podczas składania zamówienia na naszej stronie możesz zaznaczyć taką dyspozycję. Jeśli pominąłeś ten krok, prosimy o przesłanie danych do FV oraz numeru zamówienia do którego ma zostać wystawiony dokument na adres: info@poczta-balonowa.pl
Produkcję baloników rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności. Nie umożliwiamy odroczenia płatności, ani rozłożenia na raty.
Fakturę VAT wystawiamy po zakończeniu produkcji baloników i wysyłamy ją e-mailem (drogą elektroniczną). Przy tradycyjnym przelewie udostępniamy fakturę pro forma. Powinna w zupełności wystarczyć do zlecenia przelewu. Jeśli nie wystarczy, prosimy o kontakt.
Najlepiej jak najszybciej! Szczególnie, jeśli masz podejrzenie, że problem z Twoim zamówieniem wynika np. z uszkodzenia w transporcie.
Masz na to 3 dni od daty dostarczenia zamówienia, ale jeśli skontaktujesz się z nami niezwłocznie, postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
Reklamacje, dyspozycje oraz interwencje obsługiwane są jedynie mailowo na: info@poczta-balonowa.pl
Chcesz złożyć reklamację, dyspozycję lub interwencję? Skontaktuj się z nami mailem (info@poczta-balonowa.pl).
W treści wiadomości wyślij koniecznie:
Jeśli masz podejrzenia, że problem związany jest z transportem balonów, koniecznie nas o tym powiadom!
Niestety nie. Twoje balony produkujemy od zera, a jednocześnie są one produktem krótkotrwałej przydatności. Z tego powodu nie przyjmujemy zwrotów dostarczonych zamówień.
Co się dzieje, gdy złożysz reklamację?
Wszystkie szczegóły dot. reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie zakupu, który należy zaakceptować przed złożeniem zamówienia.
Niestety nie, najszybszy termin dostawy, jaki możesz wybrać to pojutrze! Twoje zamówienie zrealizujemy drugiego dnia roboczego od jego złożenia. To oznacza, że jeśli zamawiasz balonika w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostarczenia już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać w kalendarzu inny, późniejszy termin.
Nie dołączamy paragonów ani żadnych innych potwierdzeń podczas wysyłki. Potwierdzenia zapłaty wysyłane są drogą elektroniczną do osoby, która zamawia balony.
Tak, jednak prosimy o informację mailową na info@poczta-balonowa.pl lub na czasie w celu ustalenia szczegółów – nie każdy dodatkowy prezent może zostać wysłany razem z balonem.
Po ustaleniu szczegółów należy dostarczyć prezent do naszej pracowni nie później niż dwa dni robocze przed wysyłką.
Nie udzielamy informacji odnośnie nadawcy paczek. Twoje dane podlegają ochronie danych osobowych i jeśli nie zamieścisz swojego podpisu na bileciku, pozostaniesz anonimowy.
Takas sytuacja zdarza się niezwykle rzadko, ponieważ każdy balonik pakowany jest w gruby karton, który wewnątrz wypełniony jest jeszcze bibułką. W niefortunnym przypadku i w razie wyrażenia takiej chęci, wysyłamy kolejną paczkę jak najszybciej!
-W okolicy terminów m.in. takich dni jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester etc. może nastąpić szczególne opóźnienie w terminie dostawy. W ww. dni nie gwarantujemy też ani konkretnej godziny dostawy ani konkretnego przedziału godzinowego dostawy.
-Po przekroczeniu umownego terminu dostawy, należy złożyć reklamację mailowo.
-W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym przez nadawcę adresem, reklamacja nie przysługuje. Kolejna próba dostarczenie odbędzie się w ciągu dwóch dni roboczych.
-W przypadku kiedy odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki, nie przysługuje reklamacja.
Oczywiście! Wszystkie balony z helem które zapakowane są w pudełko możesz zamówić pod dowolny adres na terenie całego kraju.
Pamiętaj, podając adres uwzględnij obecność odbiorcy i możliwość odbioru przesyłki od kuriera. Może warto zamówić dostawę np. na firmowy adres? 🙂
Najszybszy termin dostawy*, jaki możesz wybrać to pojutrze (pon. – sob.)! To oznacza, że jeśli zamawiasz balona w poniedziałek, możesz spodziewać się jego dostawy już w środę. To najszybsza opcja dostawy, jednak możesz wybrać inny, późniejszy termin. Dbamy o to, by wszystkie balony z helem, zostały napompowane zaledwie kilka chwil przed wysyłką.
Możliwa jest tylko dostawa w sobotę do większych miast. Niedziele nie są dostępne.
To jeszcze nic straconego! Kolejna próba dostarczenie nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych lub paczka zostanie skierowana do najbliższego punktu odbioru, a odbiorca zostanie poinformowany o tym SMSem.
Status dostawy będziesz mógł śledzić za pomocą tracking code’u przesłanego mailem na dzień roboczy przed dostawą paczki.
Koniecznie sprawdź folder ze spamem lub z ofertami.
Korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL, InPost oraz kuriera miejskiego iPaczka – niestety nie mamy wpływu na godzinę dowozu. Zwykle kurier dociera do naszych klientów przed południem, ale zdarzają się też późniejsze doręczenia.
Średni czas dostawy to 9-17.
Z powodu panującej epidemii COVID-19 i dobra naszych pracowników, tymczasowo wycofaliśmy możliwość odbiorów osobistych.
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej i nie przyjmujemy interesantów w pracowni do odwołania.
Oczywiście, jednak paczki w takich instytucjach pozostawiane będą na recepcji. Często z wielu przyczyn nie ma możliwości doręczenia paczki do rąk własnych.
W przypadku wysyłki krajowej i miejskiej możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą tracking code’u, który otrzymasz mailowo w momencie nadania przez nas Twojej paczki.
Koniecznie sprawdź folder ze spamem lub z ofertami.
Cena transportu paczki zależy od wielkości opakowania, a nie jej wagi. Ze względu na duży gabaryt naszych kartonów wysyłka na terenie całej Polski kosztuje 19,99 zł w tygodniu oraz 38 zł w sobotę.
W przypadku chęci zmian adresu dostawy, przekierowanie paczki w granicach tej samej sortowni możliwe jest bez dodatkowej opłaty.
Natomiast przekierowanie do innego oddziału / miasta wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100% opłaty podstawowej za wysyłkę.
Zmiana taka może powodować opóźnienie terminu dostawy.
Niestety w tym momencie nie oferujemy takiego rozwiązania, ale intensywnie pracujemy nad wdrożeniem dostaw do większości państw Europejskich.
Z powodu panującej epidemii COVID-19 i dobra naszych pracowników, tymczasowo wycofaliśmy możliwość odbiorów osobistych i nie planujemy jej przywrócenia 🙁
Wybrana data dostawy nie jest gwarantowaną datą i prosimy o wybór takiego terminu, aby nie popsuł on niespodzianki.
Opóźnienia zdarzają się incydentalnie, a ich ryzyko wzrasta w pobliżu dni świątecznych i/lub wolnych od pracy.
W okresach takich jak m.in. Walentynki, Boże Narodzenie, Nowy Rok, Dzień Mamy, Wszystkich Świętych etc. istnieje szczególne ryzyko opóźnień.
Informujemy, iż wybrana data dostawy w kalendarzu podczas składania zamówienia, jest to PRZYBLIŻONA DATA, nie gwarantowana. Paczki staramy się nadawać na dzień przed wybraną datą i w 99% docierają kolejnego dnia roboczego. Jeżeli martwisz się o opóźnienie dostawy (co jest możliwe z różnych względów) – prosimy o znacznie takiego terminu by nie zepsuł on niespodzianki.
Żywotność jest inna w zależności od rodzaju balonów. Unoszą się od kilku dni nawet do ok. 10-14 dni. Wpływa na to wiele czynników, m.in. takich jak wilgotność powietrza, temperatura czy dotykanie ich. Tworzywa balonow pacuje, rozciąga się, a drobne cząsteczki helu przedostają się do atmfosfery (hel jest o wiele miejszy od powietrza, jest w stanie przenikać przez plastik czy gumę). Dlatego każdy balon może zachowywać się inaczej. Nie możemy zagwarantować jak długo unosić się będą Twoje produkty.
Baloniki personalizujemy od zamówienia min. 10 szt. Jednak do każdego zamówienia dodać można wiadomość, którą umieścimy na bileciku. W płatej opcji dostępnej jest również zdjęcie które drukujemy w formie mini ISTAXa.
Baloniki personalizujemy od zamówienia min. 10 szt.
Nie mamy ograniczeń co do liczby znaków, jednak staraj się aby tekst był jak najkrótszy. W przypadku dłuższych wiadomości, możemy wydrukować go w formie listu.
Zdjęcie drukowane jest w formie wkładu Instaxa MINI. Rozmiar filmu: 54 x 86 mm (szer. x wys.), obszar obrazu: 46 x 62 mm (szer. x wys.).
Bilecik i zdjęcie przyczepiane są pod balonem, na łańcuchu.